neděle 5. března 2017

Ubnoxing! 01_03/2017

Krásnou neděli vám všem!


Mám tady pro vás jednu páteční rozbalovačku! :-)
Z Knih Dobrovský mi k březnové recenzi přibyla ještě jedna kniha.
Tentokrát mě paní Tesařová oslovila s Valentýnskou akcí, kdy byly v nabídce dvě knihy 
a jakožto správná romantická duše jsem si vybrala knihu, ve které se té romantiky a erotiky nachází snad dost a dost! 
A tak mi v knihovně přibyla kniha od nakladatelství JOTA;-)


Tuhle krásku jsem již viděla u vícero blogerek, tak snad se nám bude líbit. 








Christina Laurenová - Vášnivý lhář

Na dvojku, co nechce randit ani se do sebe zamilovat, jsou spolu nějak často nazí.

London Hughesová se po několika letech strávených na vysoké škole oddává surfování, po nocích pracuje za barem, vysedává s kamarády a důkladně zkoumá, jak to vlastně v životě chodí. Všechno jí jde skvěle, nic neřeší, nic neplánuje.

Ale když ji jednou ráno spláchne pořádná vlna a večer ji úplně převálcuje sexy úsměv Luka Suttera, vychýlí se trochu ze svého kurzu… a nabere jeho směr. Jasně, Luke je na první pohled plejboj, ale vytrvalý hlas v hlavě jí pořád opakuje: Prostě to zkus – je to jen jednorázovka.

Luke funguje v módu děvkaře tak dlouho, že už se ani nepozastavuje nad tím, co vlastně dělá. Ale po úžasné noci s London si uvědomí, že se od zničujícího rozchodu vůbec nikam neposunul, ať už se vrhal kamkoliv – a s kýmkoliv. Díky London zatouží zase po něčem víc.

Každý vztah tvoří vždycky dva… a jejich minulost. London si s Lukem sice užívá, ale když zjistí, jaká je jeho minulost – konkrétněji, kdo je kdo v ní – všechno se nějak zamotá, což je přesně to, čemu se chtěla vyhnout. Pak už je to na Lukovi, aby změnil svůj život a přesvědčil ji, že nemá přehazovat výhybku. 


Chystáte se někdo číst?
Sice je to již 4. díl série, ale nemyslím si, že by to vadilo.
Pokud jste už od autorky něco četli, jsem zvědavá na vaše názory.
Mějte se hezky!
S.

10 komentářů:

  1. Právě se chystám psát recenzi, ale nevím teda... :) Každopádně přeji hezkou zábavu u čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento žánr není nic pro mě, ale tobě, Soňo, přeji, ať si čtení užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha mě neláká, ale přeji, ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na mě čeká, to bude erotické pošušňání :-D At se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také se přikláním k těm, které kniha neoslovila, ale zase je to příjemná změna ve čtení číst pak recenze na knihu :)) Doufám, že se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám Vášnivého lháře od Joty na recenzi a moc se na něj těším, ale nějak pořád není klid na čtení :(

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář :-)