středa 13. července 2016

Rozbalovačka! červenec 2016/2

Krásný středeční podvečer! :-)


Dneska mi přišel balíček od martinusáků. Objednala jsem si knížku, po které jsem pokukovala už dost dlouho, tak jsem zvědavá, kdy se na ní dostane. :-) A jaká byla objednávka? 




 Anotace: Nová povídková kniha slavného mistra napětí obsahuje i texty, které ještě nikdy knižně nevyšly! Každý příběh je navíc opatřen úvodem o tom, kdy a jak vznikal a co vedlo Stephena Kinga k tomu, aby ho vytvořil. Povídky spojuje téma morálky, viny a posmrtného života – při čtení máme možnost si klást řadu závažných otázek, například co bychom udělali jinak, kdybychom viděli do budoucnosti nebo kdybychom mohli napravit minulost. 
„Ty povídky jsem napsal pro vás,“ říká King. „Zkoumejte je po libosti, ale buďte opatrní. Ty nejlepší mají zuby.“


Už jen ta poznámka autora mě nadchla a nemůžu se dočkat, kdy se do té krásky začtu! :-) 
Máte zkušenosti se Stephanem Kingem? Nebo jste už někdo četl tuto knihu? 
P.S. Hezké čtecí léto. . . :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Tvůj komentář :-)