neděle 3. července 2016

Měsíční shrnutí :-)

Krásný nedělní - prázdninový -  večer!

Začaly prázdniny a i když bych měla mít čím dál tím víc času na čtení, tak mám pocit, že mi toho času naopak ubývá... :-D Ráno do práce, odpoledne na zahrádku a něco málo doma a začínám mít pocit, že ty dny jsou nějak "krátké".
Ale pojďme se podívat na to, proč jsem začala psát tenhle příspěvek! Co jsem za červen přečetla?


Nora Roberts - Tajuplná žena



Anotace:


Elizabeth se stane svědkyní brutální vraždy, za níž stojí mafie. Žena se obrátí na policii a naivně věří, že ji právní systém ochrání. Žije pod falešným jménem na zdánlivě utajené adrese. Nemá představu o tom, že dlouhá chapadla mafie sahají i do policejních sfér a že místo, které mělo být pro ni bezpečným útočištěm, se změnilo ve smrtící past.


Tajuplná žena se mi velmi líbila, ostatně asi jako každá kniha, kterou jsem od Nory Roberts četla. Je to autorka, která mě svým stylem psaním nikdy nezklame, najdu si to svoje. Duchařské série, i detektivní zápletky, jako v tomto případě. :-)





Jenny Hanová – P.S. Stále Tě miluju


Anotace:

Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.



Pokračování knihy - Všem klukům, které jsem milovala. Pro mne nutnost přečíst si pokračování o Laře Jean a její první lásce. Je to krásná knížka, u které jsem s úsměvem zavzpomínala na svou první lásku s úsměvem na rtech. ;-)





Radka Třeštíková - Bábovky




Anotace:

Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románu. Napadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou? Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život.


Bábovky... Co na to říct? Kniha, která mě dostala! Radka Třeštíková je úžasná žena, matka a skvělá autorka knih i článků. Napsala knihu na téma žen, jejich pocitů, vnitřních myšlenkách a životě takovém, jaký je. Za mě 100 bodů!!!



Knížek sice není moc, ale myslím si, že jsem zase na druhou stranu četla, tedy alespoň pro mě, kvalitní kousky, ke kterým se ráda vrátím. Bylo to také ovlivněno tím, že jsem se připravovala na přijímačky a malou rekonstrukcí. :-) Červenec snad bude "lepší"... :-)

4 komentáře:

  1. Není tak ani důležitý počet knih, ale hlavně, když se líbily :)
    Krásné léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, díky Šárko! Také přeji krásné léto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jak píše Šárka, hlavní je, že knihy byly parádní! A s tím časem tě úplně chápu, chtělo by to víc času na čtení :-D.
    Užívej pracovních prázdnin a přeji samé pěkné knihy i další měsíc :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za Tvůj komentář :-)